רכישה סיטונאית ומיתוג

שם
טלפון
תוכן
הוסף לעגלה

גאדג'טים לסמארטפון

תוצאות: 47
בחרת לסנן לפי: גאדג'טים לסמארטפון
טווח מחירים
סינונים נוספים

טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
פיקסל ארט Pixel Art כולל אפליקציה לעיצוב פיקסלים

פיקסל ארט Pixel Art כולל אפליקציה לעיצוב פיקסלים

מסגרת תמונה דיגיטלית (20 ס"מ) עם מסך פיקסל Pixel Art, את התצוגה במסך אתם קובעים! המסך פיקסל ניתן לתכנות באמצעות האפליקציה בצורות ובעיצובים שונים: דמויות, טקסטים, שעון, שעון מעורר, טיימר, מנורת לילה ועוד... יש אפילו מיקסר DJ!!! המסגרת הדיגיטלית של Pixel Art היא פיסת טכנולוגיה מהנה ושימושית. אתה יכול להשתמש במסך כשעון קיר חכם, טיימר, להשתמש בו כמנורה או כממחיש מוזיקה, אבל הכי כיף זה להשתמש בו בתצוגה Pixel Art, שתוכל לעצב בעצמך באמצעות האפליקציה קל להתקנה - החומרה עובדת היטב ופשוטה להפעלה. ישנן דרכים רבות להציג גם את המסגרת הריבועית השחורה המט והחלקה הזו. זה מגיע עם מעמד שניתן לחבר לגב שהוא מאוד שימושי, יש גם חריץ תלייה לתלייה על הקיר. תמונות יצירתיות ממיקור המונים - יש כל כך הרבה אנימציות מדהימות! אם אתה חובב ענק של משחקי וידאו, אז אתה יכול להשתמש ב-כדי להוסיף קישוט נוסף על הגדרת המחשב שלך. ישנם ציורי פיקסלים רבים של אמנים זמינים באפליקציה. גם עבור מי שאינם גיימרים, יש הרבה אפשרויות, החל משקיעות מרגיעות ועד פריחת דובדבן נופלת מרגיעה. צור אנימציות מפוקסלות משלך - זוהי דרך מצוינת להפעיל יצירתיות. בלשונית Discovery ניתנת לך האפשרות לעצב תמונה משלך, אנימציה והודעת טקסט גלילה - כולם מציעים מגוון גדול של אפשרויות. עבור אותם אנשים שהם יצירתיים מוזיקלית יש אפילו מיקסר DJ! רעיון נהדר למתנה - זה דבר קטן ומעולה שיש על השולחן שלך, ושלל האנימציות ואומנות אחרת הזמינה להלביש אותה ללא הגבלה. וזה יהיה מתנה נהדרת לחג המולד, ליל כל הקדושים/יום הולדת למי שאוהב מחשבים ישנים או משחקי רטרו.

מטען נייד Power Bank נפח 20,000Mah מבית JOWAY

מטען נייד Power Bank נפח 20,000Mah מבית JOWAY

פאוור בנק Power! לטעינה מהירה 20,000Mah מטען נייד עוצמתי במיוחד. 2 כבלי טעינה מהירה מובנים כך שלא תצטרך לשאת כבלים- כבל LIGHTNING וכבל Type-c המותאמים עבור APPLE ו- ANDROID ומסוגלים לספק טעינה במקביל. כבל הכולל 4 ליבות 5A המספק טעינה מהירה ונוחה, עשוי חומר נוח ומונע סיבובים למניעת הסתבכות של הכבל. עיצוב נקי ויפה הכולל חריץ מותאם לאחסון הכבלים על גב הסוללה כאשר הם לא בשימוש טוען עד 50% סוללה תוך 30 דקות עם הכבלים המובנים,תומכים בטעינה מהירה PD20W, ויכולים לטעון במהירות עבור סדרת IPHONE 8-14 יציאת TYPE-C 22.5W- תומך בSCP 20000mAh קיבולת גדולה של סוללה-קיבולת גדולה המספיקה לנסיעות עבודה, טיולים או שהות ארוכה בחוץ. תצוגה גדולה ונוחה- עוצמת בטריה ומצב טעינה בתצוגה אחת, וכן מצויין במסך כאשר המצב הוא על "טעינה מהירה" ניתן לטעון עד כ-4 מכשירים בו-זמנית- בזכות קיבולת של 20000mAh ובאמצעות שני הכבלים המובנים, ושתי יציאות מהירות, USB ו-Type-c. כניסת טעינה מהירה 18W עם יעילות טעינה גבוהה- 3.5-4.5 שעות טעינה ימלאו את הסוללה. סוללת טעינה איכותית בקיבולת 20000mAh הכוללת מסך לד ו2 כבלים מובנים בגוף הסוללה. מטען נייד חזק במיוחד עם סוללה נטענת בעוצמה של 20,000mAh. מטען נייד | פאוור בנק | סוללת גיבוי | מטען נייד 10,000 מיליאמפר | מטען נייד פאוורבנק 20,000 מיליאמפר | POWERBANK | POWER BANK | מטען נייד דינמו | מטען נייד 20000

מעמד קליפס זרוע גמיש לסמארטפון Mount

מעמד קליפס זרוע גמיש לסמארטפון Mount

מעמד קליפס זרוע גמיש לסמארטפון לחיבור לשולחן או למיטה! מעמד גמיש לסמארטפון עם זרוע לכיוונון 360 מעלות, נמתח עד 60 ס"מ. דמיינו עולם שבו אתם יכולים לצפות בתוכניות האהובות עליכם, לגלול בפידים אינסופיים או להדביק את הפער בעבודה מבלי המאבק המתמיד של החזקת הסמארטפון שלכם בזווית המושלמת. היכנסו למעמד קליפס זרוע גמיש לסמארטפונים – האביזר החדש שלכם לצפייה ללא מאמץ ובלי ידיים בכל מקום ובכל זמן. מעוצב עם נוחותכם בראש, מעמד חדשני זה מתגאה בזרוע חזקה אך גמישה להפליא שיכולה להתפתל, להתכופף ולהסתובב ב-360 מעלות, ומבטיחה שהמסך שלכם יהיה תמיד בזווית הצפייה האידיאלית. בין אם אתם מתכרבלים במיטה, מכינים סערה במטבח או עובדים בשולחן העבודה שלכם, מעמד זה מתאים את עצמו לצרכים שלכם, ולא להיפך. מנגנון הקליפס הוא משנה משחק, שתוכנן להתחבר בצורה מאובטחת לשולחנות, מסגרות מיטה ועוד, עם אחיזה שמחזיקה חזק מבלי להשאיר סימן. אז לכו על זה, בצעו שיחות וידאו, צפו באותם הדרכות או צללו לתוך אותה סדרה מרתקת. הסמארטפון שלכם נשאר בדיוק במקום שאתם צריכים אותו, ללא צורך בידיים. לא רק פונקציונלי, מעמד זה מסוגנן ודיסקרטי, ומתמזג בצורה חלקה בכל סביבה. זהו בן לוויה מושלם לסמארטפונים בכל הצורות והגדלים, ומציע מערכת תמיכה יציבה מבלי להאפיל על עיצוב המכשיר שלכם. היפרדו מימי הזרועות הכואבות והזוויות המביכות. מעמד קליפס זרוע גמיש כאן כדי לחולל מהפכה בדרך שבה אתם מתקשרים עם העולם הדיגיטלי שלכם, מה שהופך כל החלקה, הקשה וגלילה למשב רוח. ברוכים הבאים לעתיד הנוחות ללא ידיים.