רכישה סיטונאית ומיתוג

שם
טלפון
תוכן
הוסף לעגלה
מסע קניות של מתנות לחגים יכולה להיות מסע מפרך ואפילו סיוט עבור אנשים מסוימים, בעיקר לכל מי שלא אוהב לעשות שופינג בין כה וכה, אבל הרבה פעמים גם לכל מי שרואה במסע קניות הנאה גדולה.

מארזי מתנה | מארז מתנה
יש הרבה בתי עסק, ובעיקר רשתות גדולות, שמציעים לנו מתנות לראש השנה וחגים אחרים, ויש מגוון רחב כל כך, אז איך נצליח להחליט איפה לעשות את הקניות ומה לקנות לכל קרוב משפחה או חבר?
 
 
כאמור, מתנות לחגים אפשר למצוא גם בבתי עסק קטנים, שיש אפילו ביישובים קטנים, ואפשר למצוא אותן גם ברשתות גדולות שמציעות מגוון מוצרים במגוון מחלקות, החל ממחלקת כלי בית ועד למחלקת קוסמטיקה וטיפוח. ובנוסף לכל אלה, יש גם חברות עם חנות מקוונת, ואפשר לקנות דרכן מתנות לכל חג כמעט דרך אתר האינטרנט שלהן.
 
לפני שאתם מתחילים בקניות, קודם תתחילו בחיפושים. דרך האינטרנט אפשר להשוות גדלים, עיצובים, מחירים וכן הלאה. אבל עוד לפני שאתם מתחילים לחפש, תחשבו מה יכול להתאים לחג שחוגגים ומה יתאים לכל קרוב משפחה. כמו כן, קחו בחשבון שזה בסדר לקנות את אותו הדבר לכמה אנשים, כל עוד יש משהו שונה בין פריט אחד לאחד. לדוגמא, ערכת טיפוח לנשים במשפחה, כשכל ערכה מכילה מוצרים זהים – נניח, קרם גוף, קרם ידיים וקרם רגליים – אבל כל ערכה היא של חברה אחרת או עם ריחות שונים. לגברים אפשר לקנות עניבות, כשכל אחד יקבל עניבה עם דוגמא אחרת או צבעים אחרים.
 
אחרי סיעור המוחות, אפשר להתחיל להשוות מתנות לחגים דרך האינטרנט. דרך אתר זאפ תוכלו לעשות השוואה די מקיפה, אך האתר לא מראה את כל בתי העסק שדרכם תוכלו למצוא מוצר כזה או אחר כמו אתר מחוץ לקופסא. בנוסף, יש קטגוריות באתר שבהן המידע והמוצרים להשוואה מצומצמים מאוד.
 
תוכלו גם לגלוש באתרים הרשמיים של החברות ובאתרים של בתי העסק שדרכם אפשר למצוא מוצרים של החברות. לדוגמא, השוואה בין סופר פארם וניו פארם שבשתיהן יש בושם שאתם רוצים לקנות לקרוב או קרובת משפחה.
 
בהשוואה שאתם עושים, אל תסתכלו רק על המחיר, אלא גם על איכות הפריט והגודל שלו, העיצוב ועוד.
 
הנה כמה רעיונות למתנות חג שאפשר לקנות: לגברים זה בעיקר אפטרשייבים או בשמים, ואם הם מעשנים, אפשר לחפש סיגרים או אביזרים למעשנים, כמו קופסא מעוצבת לאחסון סיגריות. לנשים כדאי לבחור ערכות טיפוח, בשמים או אריזות ממתקים ומאכלים שונים, בהתאם לחג.