רכישה סיטונאית ומיתוג

שם
טלפון
תוכן
הוסף לעגלה

כאשר מפתחים מוצר חדש חשוב מאוד לנקוט במספר פעולות על מנת להבטיח שהמוצר יגיע אל הציפיות הדרושות. מיקור המונים לפיתוח מוצרים זאת אחת הדרכים האידיאליות לבדוק את הפוטנציאל הטמון במוצרים החדש, בין היתר ניתן לבצע מיקור המונים על אתרי אינטרנט חדשים אך ניתן לעשות זאת על מתנות, גאדג’טים או כל מוצר אשר עומד לצאת לשוק בזמן הקרוב.

מיקור המונים לפיתוח מוצרים – כיצד זה מתבצע?

הרעיון הוא פשוט ואמור להביא את הדעות של הקהל בטרם המוצר יוצא אל השוק – מיקור המונים הוא בעצם שיווק של המוצר אל קהל היעד אליו הוא מיועד בטרם הוא יצא אל השוק. הפעולה הזאת בעצם תביא את הדעה של האנשים אליהם המוצר מכוון בטרם הוא יוצא לשוק ומתחילות פעולות השיווק.

השאלה העיקרית היא מה יוצא לחברה כאשר היא מבצעת מיקור המונים למוצרים שלה? התשובה לשאלה זו היא פשוטה – ברגע שהמוצר עדיין לא יצא אל השוק ולא משווק עדיין, ניתן לבצע בו שינויים כאלה ואחרים על פי הדעות של האנשים אשר נחשפו אל המוצר ונתנו את דעתם עליו. אותם שינויים בעצם לרוב יביאו לשיפור המוצר בקרב האנשים אליהם הוא פונה, ובסופו של דבר כאשר הוא ייצא אל השוק אותם אנשים יתעניינו ברכישתו עקב התאמתם אל הרצונות שלהם באמצעות מיקור ההמונים שבוצע בטרם יציאתו של המוצר אל השוק.

מיקור המונים למוצרים ירוקים – זה כדאי

אחת הבעיות המרכזיות בפיתוח מתנות ירוקות ומוצרים ירוקים זה כיצד הקהל הרחב יקבל את הרעיון החדשני, לרוב אותם מוצרים לוקחים מוצר רגיל והופכים את השימוש בו לידידותי לסביבה והחשש העיקרי הוא שמא הקהל הרחב לא יתעניין בחלופה הירוקה של המוצר ויעדיף להשתמש במוצר הרגיל.

לכן האופציה של מיקור המונים למוצרים ירוקים הפכה להיות הפופולארית והמתבקשת ביותר – החשש הטמון בהשקת מוצר ירוק יפוג ברגע שתהיה חוות דעת חיובית בקרב הקהל אליו המוצר יושק בטרם יציאתו אל השוק. בנוסף כמו בשאר המוצרים במידה ויהיו הערות או הצעות יהיה ניתן ליישם אותם כאשר המוצר עוד בתהליכי הכנה.

ואילו המוצר יחווה קשיים ולא יגיע אל הפופולאריות הדרושה, יהיה ניתן להפסיק את היצור שלו – ובכך למנוע הפסד כספי רציני כאשר המוצר יגיע אל השוק ולא יהיו לו קונים או דרישה.

בשורה התחתונה, מיקור המונים הוא תהליך רצוי וחשוב עבור כל מוצר כמעט – בין אם זאת על מנת לקבל הצעות לייעול ושיפור המוצר או מנגד לראות עד כמה המוצר יהיה נדרש או שמא הוא לא יהיה רצוי בקרב הקהל אליו הוא מיועד. חשוב מאוד לבצע מיקור המונים אל הקהל אליו המוצר פונה ומיועד בסופו של דבר, אחרת התוצאות אשר יושגו בתהליך המיקור לא ישקפו את התוצאות שנראה בשטח בעת שיווק המוצר.