רכישה סיטונאית ומיתוג

שם
טלפון
תוכן
הוסף לעגלה

ההשפעה הרבה של האפליקציות השונות על חיינו הן בגדר תעלומה, הרי ישנם אפליקציות רבות אשר איננו מודעים לקיומם כלל – אנשים רבים אינם מודעים לכך שהיו קיימות אפליקציות רבות עוד טרם כניסתם אל עולמנו מתחום הסלולר והדור השלישי. ראשית האפליקציות עוד היו קיימים בתחילת עידן המחשבים שם בעצם החל התהליך של פיתוח והפעלת סוגים שונים של יישומים אשר לימים אנו נכיר אותם כאפליקציות.

 

אפליקציות – לא רק לפלאפונים הניידים


כאשר אנשים מדברים על פיתוח אפליקציות או יישומים כאלה ואחרים, התיאור האידיאלי אשר מצטייר אצל מרבית האנשים זה היישומים הנחמדים האלה אשר מעבירים לנו את הזמן בפלאפון הסלולרי שלנו – אך אם נסתכל בהיסטוריה נגלה שאותם יישומים היו קיימים עוד מימי המחשבים הראשונים והם נמצאים איתנו כמה עשורים טובים.

 

אפליקציות למחשב הם אותם תוכנות אשר גורמות למחשב שלנו לעבוד בצורה המבוקשת – אותם יישומים הם אלה שגרמו לקופסא הגדולה אשר הייתה מתאימה בעיקר לעסקים למחשבים ביתיים אשר בני נוער רבים אינם מסוגלים להעביר יום שלם בלעדיהם. ללא ספק מדובר בהשפעה חסרת תקדים תוך זמן קצר אשר גרמה למחשבים להיות חלק בלתי נפרד מחיינו בזכות האפליקציות.

 

אפליקציות – מעולם המחשב לעולם הסלולרי


מי לא זוכר שעד לפני כמה שנים המכשיר הסלולרי שלנו היה מיועד לשיחות בלבד והמשחק היחידי שהיית יכול לשחק בו היה טטריס וסנייק – היום המכשיר הסלולרי שלנו הוא פשוט עולם שלם בפני עצמו בזכות אותם אפליקציות אשר הפכו את הפלאפון שלנו לעולם שלם בפני עצמו אשר ניתן לעשות בו הכל בקלות וביעילות.

 

אך מה הופך אותם להיות כל כך פופולאריות ומבוקשות? התשובה על פניו נראית פשוטה מאוד. מדובר בנוחות שאותם יישומים מביאים לנו ביומיום – האפשרות לנהל את חשבון הבנק בכל מקום ובכל שנייה, האפשרות לצפות בשידורים ישירים בטלוויזיה דרך הפלאפון – כל זה ועוד מביא את אותן אפליקציות אל מקום של כבוד בחיינו ואל המפכה אשר הם חוללו בשנים האחרונות בעולם הסלולרי.

 

בסופו של דבר כל מילה אשר נגיד על ההשפעה של האפליקציות על חיינו בשנים האחרונות רק תוריד מהערך שלהם, הנתון אשר מוכיח את המצב בדרך הטובה ביותר הוא הרווחים אותם משיגים מפתחתים אשר בונים והוגים את אותם יישומים אשר הפכו להיות בסיסיות בכל מכשיר סלולרי.

 

כל יזם או הוגה שכזה מרוויח מידיי שנה מיליונים רבים אודות היישום אותו הוא הוציא אל האור – בסופו של דבר כל הורדה של אפליקציה מביאה הכנסה אל החברה אשר השיקה את הרעיון וגם אל היזם אשר הגה והמציא את הרעיון של האפליקציות. התחרות הסמויה בין החברות השונות מביאה לכך שמידיי יום נוצרות אפליקציות אשר מתחרות האחת בשנייה ונאבקות על תשומת ליבנו על מנת להיות הנצרכות ביותר בקרב הקהלים השונים.