רכישה סיטונאית ומיתוג

שם
טלפון
תוכן
הוסף לעגלה

האינטרנט הפך בשנים האחרונות לאחד המקומות האהובים והמועדפים על מרבית האנשים לבצע עסקאות והעברה של כסף ממקור אחד למשנהו – אך עד כמה ניתן להיות בטוחים שהסכומים העצומים שמועברים דרך רשת האינטרנט אכן מועברים בצורה בטוחה? האם אנחנו יכולים לנקוט בצעדים אשר יביאו לכך שהסיכוי שהכסף יעבור בצורה בטוחה ייגדל?

 

קנייה בטוחה – עד כמה בטוח לקנות כיום דרך רשת האינטרנט?


אחת החששות הגדולות אשר פוקדות אנשים רבים שברצונם לרכוש מוצרים דרך האינטרנט זה בטיחות הקנייה. החשיבה שמא הכסף יעבור אל המקום הלא נכון או שמא הפרטים אותם אתם מכניסים אל אותם אתרים יתגלו – גורמים לאנשים רבים לקבל רגליים קרות ובסופו של דבר לרדת מאופציית הרכישה רק עקב הסיטואציה שיקרה משהו לא צפוי.

 

בשנים האחרונות אתרים רבים אשר מציעים קנייה של מתנותגאדג’טים או כל סוג אחר של מוצר דרך האינטרנט שמים דגש עליון על הבטחת הקנייה – בעצם הם משקיעים כסף רב על מנת להבטיח את הקנייה הבטוחה ביותר עברונו, באמצעות פנייה אל מיטב החברות אשר מציעות את השירות של הבטחת המידע באינטרנט.

 

אותם אתרים גם יעשו הכל על מנת שתהיו מודעים לכך שהאתר שלהם והרכישה דרכם הינה מאובטח – לרוב המודעת שלכם תתבצע באמצעות סימון באתר או באזור הרכישה אשר יודיע שהקנייה אשר אמורה להתבצע מאובטח באמצעות אותה חברה ואתם יכולים לקנות בראש שקט ובביטחון את המוצר בו אתם חפצים.

 

אילו פעולות עליי לנקוט על מנת להגדיל את הסיכוי של רכישה בטוחה?


לא רק האתר אשר מציע את שירותיי הקנייה יכול לדאוג ולשמור על הבטיחות של הקנייה שלכם – הרי כולם מכירים את המשפט “אם אין אני לי, מי לי?” ולכן עליכם לדאוג לבטיחות שלכם ולא לסמוך על אף אתר כזה או אחר שהוא יעשה את העבודה עבורכם.

 

במידה ואתם הולכים לקנות מתנה או מוצר דרך אתר – קודם כל תוודאו שהאתר דרכו הרכישה מתבצעת הוא אכן אתר מוכר אשר פועל ברשת תקופה מסוימת, כיום אתרים רבים גילו את ההכנסות הרבות מפתיחת חנויות וירטואליות ומנסים את מזלם, תוך כדי הבטחה מינימלית של הרכישה – לכן טיפ ראשון, קנייה רק דרך אתר מוכר.

 

בנוסף אם האתר מעלה אצלכם סימני שאלה, מומלץ לטלפן אל הבעלים או הנציגים של האתר – ולשאול אותם בצורה הישירה ביותר כיצד ניתן לדעת שהקנייה באתר שלהם היא קנייה בטוחה, ואילו פעולות הם נקטו על מנת לדאוג שהיא תהיה כזאת. הדיבור הישיר עם הנציגים של החברה עשוי בסופו של דבר להבהיר האם מדובר בחברה רצינית או שמא בחברה שנמצאת בסימן שאלה גדול ועדיף להימנע מלרכוש דרכם.

 

טיפ שלישי הינו חיפוש מוצרים דרך אתרים של השוואת מחירים יביא לכם לא רק את המחיר הטוב ביותר, אלה גם את האתרים המוכרים ביותר אשר לרוב יהיו הבטוחים ביותר לרכישה.