רכישה סיטונאית ומיתוג

שם
טלפון
תוכן
הוסף לעגלה

תיקים ומזוודות

תוצאות: 85
בחרת לסנן לפי: תיקים ומזוודות
טווח מחירים
סינונים נוספים

טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
המזוודה המתקפלת לתלייה בארון 21

המזוודה המתקפלת לתלייה בארון 21'' מותג Rollink - דגם FUTO

המזוודה החדשנית הינה פטנט רשום בארה"ב, בעלת שלוש שכבות הגנה של מבנה עמיד במיוחד עם מעטפת ניילון חיצונית חזקה. גלגלי ספינר שקטים לנסיעה חלקה, חלוקה פנימית לכיסים לנסיעה קלה ונוחה. אידיאלית לנסיעות קצרות בעלת נפח אחסון של 40 ליטר. כאשר אינה בשימוש, היא מתקפלת למצב שטוח של 10 ס"מ בלבד לאחסון קל בתוך תיק יעודי (כלול במוצר). המזוודה לא תופסת מקום כמו כל מזוודה ריקה אחרת, היא פשוט נתלית בצורה שטוחה בארון. מבנה עמיד במיוחד עשוי 3 שכבות – השכבה החיצונית עשויה בד ניילון חזק במיוחד, גלגלי ספינר 360° כפולים ושקטים לנסיעה חלקה מנעולTSA מובנה לבטיחות תכולת המזוודה, פנים המזוודה מחולק לכיסים לארגון תכולה נח וקל, ידית אלומיניום טלסקופית מתכווננת לנשיאה קלה וארגונומית, המזוודה מתקפלת בקלות למצב שטוח לתוך תיק אחסון דק שמתאים בדיוק לתליה בארון, מכילה בגדים ל3-5 ימי נסיעה, קלת משקל 2.8 ק"ג ובעלת נפח אחסון של 40 ליטר, מידות: 55x38x20 ס"מ

תיק גב למחשב נייד (לפטופ) Givony

תיק גב למחשב נייד (לפטופ) Givony

תיק גב למחשב נייד (לפטופ) Givony. תיק גב למחשב נייד עד 15.6 אינץ' עם רצועת טרולי מבית המותג גבעוני. ידית עליונה לנשיאה. רצועות גב מרופדות הניתנות לכוונון המגנות על כתפיים מפני לחץ עומס גבוה. רצועת "טרולי" בחלק האחורי של התיק מתלבשת על ידית. תיקים שונים מציעים היום את כל מה שגבר צריך בשביל ללכת עם כל מה שהוא צריך ולכל מקום כי אין מקום כבר בכיסים לכל הדברים האלה ושקיות סופר שונות זה כבר משהו שחלף עם הדורות שלנו כמשהו שנראה זניח ועלוב. עם הטכנולוגיה של היום בעידן הטאבלטים תיק גב למחשב נייד (לפטופ) Osaka עבור: מכשירים ניידים, לפטופ, וגאדג'טים נוספים לשימוש יום יומי שלנו ובמיוחד של הגברים: פלאפון, מטען נייד, מטען חירום ועוד...נוסיף לכך את כל האקססוריז שגבר צריך לקחת איתו לעבודה, לימודים, טיול ובעצם לכל מקום: ארנק, אפטרשייב, מפתחות, בושם, פנקס ועט, פותחן, עיתון, משקפי שמש, משקפי ראייה ועוד ועוד ועוד. גבעוני Givony תיק גב אורטופדי למחשב נייד.

המזוודה הדקה בעולם Rollink דגם FLEX EARTH 21 - שחור

המזוודה הדקה בעולם Rollink דגם FLEX EARTH 21 - שחור

מזוודת עלייה למטוס הדקה בעולם! מזוודת טרולי עלייה למטוס לטיסות צ'רטר (טיסות לואו קוסט) המזוודה הדקה בעולם מבית ROLLINK מוצרים חכמים דגם Flex 21 במגוון צבעים לבחירה, מזוודה המתקפלת לגודל מינימאלי של 5 ס"מ בלבד, שוקלת רק 2.1 ק"ג ויודעת להכיל יותר מ- 40 ליטרים של כבודה. החלקים הקשיחים של המזוודה עשויים פוליפרופילן איכותי המיועד לספוג את תלאות הדרך ומונע שברים וסדקים בגוף המזוודה. חלק הבד המחבר בין שני החלקים הקשיחים מאפשר את הקיפול בעת האחסון, אך בעיקר מאפשר התאמה של המזוודה למידות עליה למטוס של 95% מחברות הלואו קוסט בעולם. בעוד שלכל חברת תעופה יש גודל משתנה של המזוודה המותרת לעלייה למטוס, המידה שמשתנה תדיר בין החברות היא מידת העומק הנעה בין 20 ס"מ ל- 25 ס"מ, במזוודת הפלקס מידה זו גמישה ולכן מתאפשרת התאמה לכלל החברות. מזוודה טרולי עלייה למטוס | מזוודה עלייה לטיסה | מזוודה מתקפלת | רולניק | רולינק | מזוודה דקה גודל זה הוא המבוקש בעולם בשל הרגולציות הקפדניות של חברות הלואו-קוסט וצורת התמחור החדשה של חברות התעופה. FLEX 21 יודעת להתקפל לעובי מינימלי של 5 ס"מ בלבד, שוקלת רק 2.1 ק"ג ויודעת להכיל יותר מ-40 ליטרים של כבודה, בזכות תכנון מוקפד שממקסם את כמות התכולה שתוכלו לקחת במזוודת עלייה למטוס. בשנה שעברה השיקה החברה את המזוודות החכמות SOHO, שצוידו בידית משקל מובנית ובסוללה נשלפת, שפתרו לנוסעים בעיות כמו הימנעות מקנסות Overweight או סוללה מרוקנת לאחר נסיעה ארוכה. סדרת המזוודות החדשה FLEX מבוססת על פטנט המאפשר לקפל את המזוודה לעובי של 5 ס"מ בלבד. תכונה זו מאפשרת לאחסן בקלות את המזוודה במגוון מקומות כמעט בלתי מוגבל וחוסכת בזבוז של שטח אחסון, בעיקר מפני שמזוודה נמצאת בשימוש רק כ-5% מהזמן. יכולת הקיפול מאפשרת גם לקחת את המזוודה כמזוודה נוספת בתוך מזוודה בינונית או גדולה לטובת הקניות שתעשו במסעות השופינג בחו"ל. תכולתה הענקית מחד, וגודלה התואם גודל מזוודות עליה למטוס מצד שני, מאפשר להביא את כל הקניות חזרה מבלי לשלם עבור שליחת מזוודה נוספת. החלקים הקשיחים של המזוודה עשויים פוליפרופילן איכותי המיועד לספוג את תלאות הדרך ומונע שברים וסדקים בגוף המזוודה. חלק הבד המחבר בין שני החלקים הקשיחים מאפשר את הקיפול בעת האחסון, אך בעיקר מאפשר התאמה של המזוודה למידות מזוודת עלייה למטוס בקרב 95% מחברות הלואו-קוסט בעולם. בעוד שלכל חברת תעופה יש גודל משתנה של המזוודה המותרת לעלייה למטוס, המידה שמשתנה תדיר בין החברות היא מידת העומק הנעה בין 20 ס"מ ל-25 ס"מ, במזוודת FLEX מידה זו גמישה ולכן מתאפשרת התאמה לכלל החברות. למזוודה שני גלגלים, ידית טרולי וכיס חיצוני המיועד לאחסון כרטיס הטיסה, הטלפון הנייד או בקבוק מים קטן. הקולקציה הראשונה כוללת 5 שילובי צבעים הכוללים רוכסנים בצבעי טורקיז, ירוק מנטה, ורוד ואורנג'. גאדג'טים | גאדגטים | גאדג'טים 2022 | גאדגטים וחידושים | גאדג'טים ומתנות | Gadgets |Gadget | טרולי עלייה למטוס | מזוודה טרולי לטיסה מה זה מזוודת טרולי? מהי בעצם מזוודה טרולי? מזוודת עלייה למטוס (טרולי) – טרולי זוהי מזוודה קטנה אשר עומדת בתקן חברות התעופה כמזוודה שניתן להכניסה לתוך תא הנוסעים במטוס ואין צורך לשלחה עם כל המטען בבטן המטוס. המזוודות המוגדרות כמזוודות לעליה למטוס הינן מזוודות של עד 21" (גובה מהרצפה של עד 56 ס"מ). מידות המזוודה משתנות בהתאם לחברת התעופה.